Дякуємо Вам за вибір продукції торгових марок Mealux та EVO Kids. Термін служби понад 10 років! Гарантія на меблі Mealux – 3 роки, на EVO Kids – 1 рік. Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути приховані виробничі дефекти, виявлені споживачем при нормальній експлуатації виробів, а у разі неможливості усунення замінити деталь або виріб повністю. Однак, щоб уникнути проблем, здатних затьмарити радість покупки, переконливо просимо Вас ознайомитися і взяти до відома справжню Інформацію для споживачів та дотримуватися її рекомендацій.
При отриманні товару:
Не нехтуйте перевіркою зовнішнього вигляду упаковки товару. Якщо Ви скористалися послугою незалежного перевізника, він повинен доставити Вам товар не пошкодженим. Пам'ятайте, що прийняття меблів без вказівки на недоліки, які могли бути встановлені під час візуального огляду (явні недоліки), позбавляють права покупця на них посилатися.
Самостійне складання:
Перед початком складання перевірте комплектуючі на наявність сколів, подряпин та вм'ятин. При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій (по телефону, вказаному в гарантійному талоні).
Для правильного складання дотримуйтесь послідовності з'єднання частин виробу та рекомендації виробника.
Збережіть заводську упаковку до закінчення зборки, оскільки заміна браку здійснюється за її наявності.
Зберігайте гарантійний талон та товарний чек до кінця гарантійного терміну.
Експлуатації меблів:
- не перевантажуйте меблі
- встановлюйте меблі лише на рівну поверхню
- стежте за чистотою меблів, використовуючи лише спеціальні засоби для чищення меблів
- час від часу проводьте «профілактику» всім видимим болтикам і гвинтикам, міцно загвинчуючи їх
- не пересувайте меблі у завантаженому стані
- встановлюйте меблі так, щоб уникнути попадання на неї прямих сонячних променів
- не встановлюйте меблі у вологих приміщеннях
- уникайте потрапляння на меблі вологи та хімічних речовин
Гарантія не поширюється:
- якщо немає документів, що підтверджують покупку, а складання проводилося з порушенням інструкції
- при природному зносі меблів
- при виникненні дефектів, спричинених перевантаженням, недбалою або неправильною експлуатацією меблів
- при проникненні вологи, бруду та інших сторонніх предметів та речовин
- при монтажі свідомо дефектних або пошкоджених деталей
- при самостійному внесенні змін у конструкцію меблів
- при пошкодженні меблів унаслідок стихійного лиха
Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Обмін та повернення товарів, придбаних на сайті https://comfort-pro.com.ua, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.
Умови повернення для товарів неналежної якості
Компанія може здійснити повернення товару за свій рахунок тільки у випадку виявлення браку/дефекту придбаного товару.
У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380686744660, щоб менеджер надав повну інструкцію по вашим подальшим діям, дані для повернення:
Нова Пошта №300, м. Київ
Балагура Мирон Степанович +380686744660
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380686744660, щоб менеджер надав повну інструкцію по вашим подальшим діям, адреса для повернення:
Нова Пошта №300, м. Київ
Балагура Мирон Степанович +380686744660
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачуємо ми.
Строки повернення коштів за повернення товару:
Термін повернення грошей, при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**
** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додано всі документи
Згідно Закону ""Про захист прав споживачів"", у випадку, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації - він повинен сплатити всі витрати, пов'язані з пересиланням товару в обидві сторони."