ВІДПРАВЛЕННЯ ТІЛЬКИ "НОВОЮ ПОШТОЮ

Способи доставки:
1. "Нова Пошта" - адресна доставка доступна по всій території України.

Вартість кур'єрської доставки - безкоштовно. 

Замовлення обробляється протягом 1-2 днів.  

Граничний час приймання замовлень для обробки в той самий день - до 12:00

Термін доставки замовлення "Нова Пошта" від 1 до 2 днів. 

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.  

2. "Нова Пошта" - доставка у відділення по всій території України. 

Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" - безкоштовно.

Замовлення обробляється протягом 1-2 днів.  

Граничний час приймання замовлень для обробки в той самий день - до 12:00

Термін доставки замовлення "Нова Пошта" від 1 до 2 днів.

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.  

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку "Нова Пошта".

 

Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном
+38-098-450-06-09. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону
+38-098-450-06-09.